2009年5月22日 星期五

轉載︰貓型人?

我終於都很衝動的做了一件事。結果順應天命。

-----------------------------

貓型人?

2009年05月22日

90後的一代,被稱為「貓型人」。據說,那是因為他們普遍愛貓,而不是狗。因為貓個性獨立,自來、自去,既不像狗那麼忠誠,也不像狗那麼癡纏。若狗是傳統意義上的賢良淑婦,貓就是不求束縛,但求盡歡的 90後女生。


做 了一年半的貓主,不,貓奴,自問對貓算是有了一點點了解,我反而覺得,貓最大的特點是「宅」。家貓一生深居簡出,在家中出生,在家中成長,在家中去世。牠 們與外部世界隔着一塊窗玻璃的距離,就像 90後人隔着電腦屏幕與世界接觸。貓們跟 90後人一樣,不怎麼關心這個世界,更關心自己的感受,大時代下,牠們和他們一樣,為自己找到了一方小世界,自得其樂,並且,希望少受干擾,希望一直能保 持自得其樂的生活方式。


貓其實不冷漠,牠們只是過於敏感和自尊,牠們的神經線遠沒有狗們粗壯,這使得牠們成為容易受傷的動物。我寫作的時候,我的 貓貓喜歡跳上書桌,用臉摩挲我的臉,還喜歡躺在我的手臂上,跟電腦爭寵,令我備受滋擾。所以,我每次都把牠們趕出書房。如是幾次,貓們後來就很有尊嚴地遠 離書房了。貓是那種把尊嚴置於慾望之前的動物,沒有一種慾望可以強烈到令牠們把尊嚴奉上。這一點,怕是 90後人拍馬也追不上吧?


5 則留言:

Agnes Tse 提到...

諗起上黎, 我隻貓食慾大過尊嚴. 不過若然攪佢個慈菇仔, 佢會好嬲, 完全冇因為絕育而影響佢果份男子漢尊嚴.

瑪嘉烈 提到...

其實高小姐寫d 嘢我唔係好agree,不過純粹見佢寫貓先post 出嚟。我覺得隻隻貓的性格都好唔同,與其話貓有尊嚴,不如話貓好自我--你唔理我我做咩理你?超~ 不過我認同的係,貓真係好「宅」--有人養開嗰d~

你隻貓咁鍾意食,應該都幾過癮。

Agnes Tse 提到...

有得食就係主人, 食飽左就當我地係閒人.

見到任何罐頭佢會發癲, 姣到我都唔識形容.

我開玩笑話俾個電台節目佢開咪"喵"一粒鐘, 就叫'夜夜念奴嬌"!

Kris 提到...

我隻死肥貓無乜尊嚴可言--只要佢八卦,佢想玩,佢鍾意,一定會去做。例如明明趕左佢出黎好多次,佢都繼續要訓廚櫃(而且自己關埋櫃門摺埋)。

都係自我呢個形容較準確。

瑪嘉烈 提到...

AGNES: 你隻貓咁先有性格!
Kris: yes! 就係自我,貓都真係幾話之你,佢鍾意點就點,所以同尊嚴無關。