2009年5月19日 星期二

生活本不是易事

我知道我再不走去讀一個master 回來,就死定了--因為我已經想不到還有什麼出路。
可能真的要讀多一個學位回來,我的人生才有轉機--希望不是向壞那邊走。
我的情況已經夠壞了。

我想要的其實很簡單,為什麼路卻那麼難行?
亦舒說得對,生活從來都不是易事。悲觀的我唯有抱著積極的態度去面對。

最近覺得「不厭其煩」這四字可以成為我的座右銘。
首先你要明白及承認,做人、生活的本質就是煩瑣,你才能接受做人及生活是件麻煩事,然後才可不厭生活及做人麻煩地去生活及做人。畢竟這世上,真正的幸運兒並不多,又或者每個人都是幸運兒。不明白我說什麼的不緊要,我自己明白就可以了,因為這一篇,是用來提醒自己的。

9 則留言:

sonus_cat 提到...

自己雖然正在為第2個學位努力,
[月底要交2份功課......]

但自己都會想.....那些學位更像填鴨
式教育[而且係差個種,
填鴨填到是是但但,
無得建立獨立思考都預左,
但當技工課程都覺得差。]

出來工作,沙紙又不如關係,
而「有用」的關係,都不會在
香港的學校中發生。
[本港/內地高幹/富豪子弟都去外國啦!]

讀了都不見得生活有轉機。

瑪嘉烈 提到...

今日先跟朋友講起呢個話題。你講得啱,冇嘢緊要得過有用的關係,但連關係都冇,冇多個學位更加死路一條--雖然好多master 讀完都真係冇咩用。

我而家諗起自己少人一個master 都會腳軟,唉。

介唔介意講下你而家讀梗咩?我連自己可以讀d 咩/應該讀咩/想讀d 咩都未決定好....

sonus_cat 提到...

> 你而家讀梗咩?
design [multimedia]

> 我連自己可以讀d 咩都未決定好....
你想發達定點先......

發達: MBA / MSc in Marketing / MSc in Marketing / MSc in financial management.....等。

[只有在香港,讀電腦都屬於無前
途,港女會贈以白眼。Bill Gate
應該慶幸自己生於美國。

但也因為讀電腦現在變得無前途,
所以,當年(科網股爆破前)家人
要我讀電腦,現在我可以順心選擇
自己要讀的課程。]

適合: 其實覺得你讀文化研究會好d。你和羅安尼都比較善於思考,
不好浪費。

hystericireul 提到...

Master...看到這個字便覺得心煩了...

瑪嘉烈 提到...

sonus_cat: Poly? 定cityu 的SCM?定係art centre d program?

其實心目中有幾個program 想讀,但一直都考慮的係讀完有冇用的問題,因為講真,我想讀同有能力讀的,全部讀完最多係豐富知識,對於前途真係冇咩幫助,所以先一直猶豫不決。

發達: MBA / MSc in Marketing / MSc in Marketing / MSc in financial management.....等。--> 我都知,但全部都係我能力讀唔到,亦冇興趣,所以從來冇考慮過,哈哈。

可能我不嬲都係電腦白痴,所以冇歧視過讀電腦的男仔。

hystericireul︰記住要「不厭其煩」你先可以克服佢。加油!

Kathy 提到...

我老細早排先同我講讀MBA其實未咩用....^^;;

瑪嘉烈 提到...

MBA 係用嚟識人,for networking。根本就唔係for studying. 所以咪話囉,你用幾十萬去「讀」mba 係冇用。而且你冇番咁上下工作經驗, 到時讀MBA D 人都唔會理你,哈。

大魔王 提到...

不如去讀些與電影有關的課程吧!
你現時的工作和生活壓力已經夠大了,
看你對電影既喜愛又有研究~

你可能會說這對以後的工作沒有幫助,
以後的事, 誰又會曉得呢?
我覺得現在的你最需要做的不是增值自己,
而是想想如何能讓自己開開心心過日子...

瑪嘉烈 提到...

大魔王︰我最想讀的當然是關於電影的課程啦!但除非take 一d dip/cert,否則所有大學入面的film production 都要你undergrad 係讀相關科先可以apply... 所以我冇行lu~~

yes~ i agree with u~ 其實我本身鍾意讀書架,只不過當要讀master 時唔知點揀先煩。所以我諗,係唔係都覺得d master 冇用,咁不如求其讀一個自己有d 興趣先算,起碼自己讀得開心d。可能讀完發現真係有用~~哈!