2009年5月14日 星期四

第三十四屆香港國際電影節日期敲定

剛發現舊文一則,節錄如下︰



[2009年4月20日] 隨著第三十三屆香港國際電影節(簡稱電影節)的落幕,第三十四屆電影節已定於2010年3月21日至4月6日舉行。為加強此一個世界級盛會的吸引力,並為影迷帶來更佳的觀影經驗,第三十四屆電影節將由本屆的23天映期,濃縮至17日。(即下年趕場趕得更辛苦!)

香港國際電影節協會總監邵淑慧小姐表示:「今屆電影節非常成功。(非常成功?以票房計就係。以質素,非常失敗!)為進一步提供更精彩的體驗,我們將電影活動集中在更短的時間內,讓一直支持電影節的朋友及新觀眾層,更容易享到(又打漏字,係咪「享受到」呀?)更見出色的世界級選擇 。(我唔明點解縮短放映期可以更容易享受到更見出色的世界級選擇?乜唔係更難咩?同埋放映期同電影出色與否有咩關係?)」

國際影壇到新興市場投資及合作拍片的趨勢方興未艾,電影節作為業界在亞洲推出新片及發掘新作的橋頭堡角色,將日益重要。(本土真正港產片正式拜拜!)

與第三十四屆香港國際電影節同步於明年3月間舉行的重要電影活動,還包括於3月22日舉辦之第四屆亞洲電影大獎;及於3月22日至24日舉行之第八屆香港亞洲電影投資會。

其實講咁多,即下年會買更少片啦。所謂「更容易享到更見出色的世界級選擇」,我覺得即更多商業片囉,似乎真係好match 商務及經濟局接辦後的辦事方向。作為觀眾,真係多得你... 唔少!

3 則留言:

Agnes Tse 提到...

>為加強此一個世界級盛會的吸引力,並為影迷帶來更佳的觀影經驗,第三十四屆電影節將由本屆的23天映期,濃縮至17日。

濃縮同吸引力有乜關係? 以前一向都係十幾日架啦! 鬼唔知道係上面指示要用最少時間去滾出最多效益咩? 咪當我地係傻先得架!?

ab_jj 提到...

其實我都唔係好明
今年都唔係特別多戲, 但點解影期長左咁多?

瑪嘉烈 提到...

agnes: 「咪當我地係傻先得架!?」係!不嬲都當觀眾冇到!所以咪話想杯葛囉...

ab_jj: hkiffs d 思維,唔係一般人可以明白同了解到。