2009年5月12日 星期二

國際電影節明年由商務及經濟局接辦

國際電影節明年由商務及經濟局接辦
12.05.2009 11:28
多年來由藝術發展局統籌的國際電影節,明年會改由商務及經濟發展局接手。在立法會政府帳目委員會上,議員梁家傑質疑這項改動,是否會令藝發局委員感到不受尊重,影響他們參加藝發局大會的出席率。 藝發局主席馬逢國認為,雖然他和部份委員有意見,但仍然認為政府集中資源推動電影是好事,不覺得被潑冷水。民政事務局長曾德成,不同意這項轉變引致藝發局成員不滿,導致會議出席率低。常任秘書長尤曾家麗說,當局一直有與藝發局溝通,並沒有先斬後奏。

from 881903


即代表什麼呢?即代表電影節完全走向商業化?會影響選片嗎?關於選片觀眾其實沒得選擇。如果真的當成一盤生意,我只希望自稱為慈善機構的hkiff society 在商務及經濟發展局接手後懂得尊重真金白銀購票進場的觀眾。

8 則留言:

Agnes Tse 提到...

老實講, 我覺得自己對電影節的確失去往日果份熱情.

電影節由政府操控, 今次真係安心上路!

定係王英偉, 邵淑慧攪唔掂, 連班高官都睇唔過眼?

瑪嘉烈 提到...

或者班高官,想將iff 變成旅遊項目、及商業活動,到時吸引多d 熱愛電影的人嚟香港旅行,然後引入更多商業片種等等.... 可能我想得太多,但硬係覺得冇好嘢~

ab_jj 提到...

都可能, 根本D放映場地本身都係超黃金地段, 但選片太商業冇意思, 對商業片大興趣既人, 係唔會為左睇戲而去旅行吧

至於感情, 我都冇乜話感情可言, 但的確都仲係我地香港人,睇倒最多新近世界各地佳作既渠道, 對於電影質素本身, 我冇乜不滿

Lo On Nie 提到...

我覺得在商言商,起碼會以客為先。到時你可以理直氣壯話「顧客永遠是對的」,將李x桃等人媽到狗氣淋頭,而佢仲要鞠躬斟茶跪玻璃。

瑪嘉烈 提到...

ab_jj︰「對商業片大興趣既人, 係唔會為左睇戲而去旅行吧」但政府未必有呢個智慧,正如我唔覺得有旅客會因為幻彩詠香江而嚟香港,但政府當哂幻彩詠香江係重頭節目,講真,好心cut 咗佢啦,嘥電唔環保,仲要勁俗氣。

羅︰我覺得就算轉咗手都好,下年iff 都係pk 的多,因為呢個係協會自己的問題。

sonus_car 提到...

最重要是俾班對文化一曉不通的人搞,
死是必然的結局。

蘇錦樑有份,香港應該再次保持
『國際笑話都會』的『聲譽』。

瑪嘉烈 提到...

sonus_cat︰響政府眼中,從來都唔當文化係一回事,你預佢當正商業活動嚟攪就差不多。下年hkiff lai 嘢居多。

Lo On Nie 提到...

文化產業 是 工業 的 一種
所以歸商務及經濟局旗下,恰當到不得了